Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21304
Назва: | Проблема формування вокально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в педагогічному дискурсі |
Автори: | Яньцзюнь, Го |
Ключові слова: | компетентність навчально-виховний процес компетентний фахівець професійна діяльність |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Яньцзюнь Г. Проблема формування вокально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в педагогічному дискурсі / Г. Яньцзюнь // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С. 56-57 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема формування фахової компетентності майбутнього вчителя, здатного моделювати навчально-виховний процес, самостійно генерувати і втілювати нові ідеї та освітні технології актуалізується сьогодні, оскільки компетентний вчитель має позитивний вплив на учнів і досягає кращих результатів у своїй професійній діяльності. Інтеграція України до європейського простору вищої освіти вимагає від педагогічних ЗВО створювати освітні програми на основі компетентнісного підходу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21304 |
Розташовується у зібраннях: | Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
35.pdf | 245.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.