Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21304
Назва: Проблема формування вокально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в педагогічному дискурсі
Автори: Яньцзюнь, Го
Ключові слова: компетентність
навчально-виховний процес
компетентний фахівець
професійна діяльність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Яньцзюнь Г. Проблема формування вокально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в педагогічному дискурсі / Г. Яньцзюнь // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С. 56-57
Короткий огляд (реферат): Проблема формування фахової компетентності майбутнього вчителя, здатного моделювати навчально-виховний процес, самостійно генерувати і втілювати нові ідеї та освітні технології актуалізується сьогодні, оскільки компетентний вчитель має позитивний вплив на учнів і досягає кращих результатів у своїй професійній діяльності. Інтеграція України до європейського простору вищої освіти вимагає від педагогічних ЗВО створювати освітні програми на основі компетентнісного підходу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21304
Розташовується у зібраннях:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.pdf245.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.