Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21288
Назва: Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів історії засобами інтерактивного навчання
Автори: Яновська, Лариса Григорівна
Ключові слова: антропоцентрична концепція
культуроцентрична
професійна компетентність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Яновська Л. Г. Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів історії засобами інтерактивного навчання / Л. Г.Яновська // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024.- С.33-34
Короткий огляд (реферат): Впровадження в практику освітньої реформи вищої школи пов’язане зі зміною освітньої парадигми, з переходом від культуроцентричної до антропоцентричної концепції освіти. Основна відмінність цієї концепції полягає в тому, що головним завданням освіти стає не передача соціокультурного досвіду від покоління до покоління, а формування гармонійно розвиненої, творчої особистості, спрямованої на реалізацію інтелектуальних та професійних компетентностей. У центрі освітнього процесу знаходиться суб’єкт, який активно діє й свідомо опановує основи міжкультурної, пізнавальної, соціальної компетенцій
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21288
Розташовується у зібраннях:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf267.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.