Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21286
Назва: Формування професійної ідентичності педагога нової української школи
Автори: Жизномірська, Оксана Ярославівна
Ключові слова: інноваційні зміни
педагог
інноваційні технології
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Жизномірська О. Я. Формування професійної ідентичності педагога нової української школи / О.Я. Жизномірська // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського , 2024.- С.30-31.
Короткий огляд (реферат): Сучасна особистість педагога перебуваючи у бурхливому розвитку інноваційних змін та динамічних освітніх переструктурувань, потребує логічного мислення й досвіду щодо якісної реалізації підходів Нової української школи. Саме використання педагогом різних інноваційних технологій в освітньому процесі, дозволяють йому більш ретельно ознайомитися із власним «Я» (пізнати, зрозуміти, відчути, відреагувати) та водночас спробувати себе у різних соціальних взаємодіях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21286
Розташовується у зібраннях:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf253.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.