Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21286
Назва: | Формування професійної ідентичності педагога нової української школи |
Автори: | Жизномірська, Оксана Ярославівна |
Ключові слова: | інноваційні зміни педагог інноваційні технології |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Жизномірська О. Я. Формування професійної ідентичності педагога нової української школи / О.Я. Жизномірська // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського , 2024.- С.30-31. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна особистість педагога перебуваючи у бурхливому розвитку інноваційних змін та динамічних освітніх переструктурувань, потребує логічного мислення й досвіду щодо якісної реалізації підходів Нової української школи. Саме використання педагогом різних інноваційних технологій в освітньому процесі, дозволяють йому більш ретельно ознайомитися із власним «Я» (пізнати, зрозуміти, відчути, відреагувати) та водночас спробувати себе у різних соціальних взаємодіях. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21286 |
Розташовується у зібраннях: | Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
19.pdf | 253.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.