Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21286
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жизномірська, Оксана Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-14T10:45:02Z | - |
dc.date.available | 2025-01-14T10:45:02Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Жизномірська О. Я. Формування професійної ідентичності педагога нової української школи / О.Я. Жизномірська // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського , 2024.- С.30-31. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21286 | - |
dc.description.abstract | Сучасна особистість педагога перебуваючи у бурхливому розвитку інноваційних змін та динамічних освітніх переструктурувань, потребує логічного мислення й досвіду щодо якісної реалізації підходів Нової української школи. Саме використання педагогом різних інноваційних технологій в освітньому процесі, дозволяють йому більш ретельно ознайомитися із власним «Я» (пізнати, зрозуміти, відчути, відреагувати) та водночас спробувати себе у різних соціальних взаємодіях. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | інноваційні зміни | uk |
dc.subject | педагог | uk |
dc.subject | інноваційні технології | uk |
dc.title | Формування професійної ідентичності педагога нової української школи | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
19.pdf | 253.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.