Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21271
Назва: Методичні рекомендації до практичних занять та організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Психологічні бар’єри особистості»
Автори: Массанов, Анатолій Вікторович
Massanov, Anatoly Viktorovich
Ключові слова: методичні рекомендації
самостійна робота
практичне заняття
особистість
психологія
психологічні бар’єри
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Массанов А.В. Методичні рекомендації до практичних занять та організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Психологічні бар’єри особистості». Одеса: Університет Ушинського, 2024. 33 с.
Короткий огляд (реферат): Психологічні бар’єри особистості – це навчальна дисципліна, яка спрямована на вивчення внутрішніх перешкод, які впливають на розвиток особистості, її емоційне благополуччя та ефективність у різних сферах життя. Основна увага приділяється аналізу причин виникнення таких бар’єрів, їх класифікації та методам подолання. Дисципліна формує вміння і навички ідентифікації власних психологічних бар’єрів, а також розробки стратегій для їх подолання з метою досягнення гармонійного розвитку та реалізації особистісного потенціалу. Навчальна дисципліна «Психологічні бар’єри особистості» є вибірковою складовою фахової підготовки сучасного психолога.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21271
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики практичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Massanov.pdf611.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.