Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21267
Назва: | Педагогічна антропологія Ушинського і Макаренка |
Автори: | Ткаченко, Андрій Володимирович |
Ключові слова: | педагогічна закономірність педагогічна антропологія концептуальні аспекти |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Ткаченко А. В. Педагогічна антропологія Ушинського і Макаренка / А. В.Ткаченко // Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи»: збірник наукових праць / за ред. : О. А. Галіцан, І. А. Княжева. – Одеса : ФОП Бондаренко М. О., 2019. - C.6-7. |
Короткий огляд (реферат): | Комплекс питань, пов’язаних з пізнанням і прийняттям особистості учня, які свого часу Костянтин Дмитрович Ушинський влучно назвав педагогічною антропологією, сьогодні набуває особливого звучання. Для педагога Нової української школи здатність осягнути всю феноменологічну глибину поняття дитини як предмета виховання є чи не найнеобхіднішою професійною компетентністю. Разом з тим потужний розвиток теорії і практики педагогічної антропології ми знаходимо у спадщині іншого всесвітньо відомого вітчизняного педагога – Антона Семеновича Макаренка, чиї ідеї і досвід досі не втрачають своєї актуальності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21267 |
Розташовується у зібраннях: | Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 247.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.