Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21267
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкаченко, Андрій Володимирович-
dc.date.accessioned2025-01-10T13:53:46Z-
dc.date.available2025-01-10T13:53:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТкаченко А. В. Педагогічна антропологія Ушинського і Макаренка / А. В.Ткаченко // Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи»: збірник наукових праць / за ред. : О. А. Галіцан, І. А. Княжева. – Одеса : ФОП Бондаренко М. О., 2019. - C.6-7.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21267-
dc.description.abstractКомплекс питань, пов’язаних з пізнанням і прийняттям особистості учня, які свого часу Костянтин Дмитрович Ушинський влучно назвав педагогічною антропологією, сьогодні набуває особливого звучання. Для педагога Нової української школи здатність осягнути всю феноменологічну глибину поняття дитини як предмета виховання є чи не найнеобхіднішою професійною компетентністю. Разом з тим потужний розвиток теорії і практики педагогічної антропології ми знаходимо у спадщині іншого всесвітньо відомого вітчизняного педагога – Антона Семеновича Макаренка, чиї ідеї і досвід досі не втрачають своєї актуальності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічна закономірністьuk
dc.subjectпедагогічна антропологіяuk
dc.subjectконцептуальні аспектиuk
dc.titleПедагогічна антропологія Ушинського і Макаренкаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf247.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.