Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21262
Назва: Адаптаційний потенціал учнів 8-9 років у динаміці навчального року Адаптаційний потенціал учнів 8-9 років у динаміці навчального року
Автори: Подгорна, Вікторія Віталіївна
Podhorna, Victoria Vitaliіvna
Майлатова, М. С.
Ключові слова: адаптаційний потенціал молодших школярі
здоров’язбережувальні технології
молодші школярі
адекватність
корекційно-педагогічна діяльність
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Подгорна В. В. Адаптаційний потенціал учнів 8-9 років у динаміці навчального року Адаптаційний потенціал учнів 8-9 років у динаміці навчального року / В. В. Подгорна, М. С. Майлатова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 638-639.
Короткий огляд (реферат): Протягом навчального року адаптаційний потенціал змінюється під впливом факторів освітнього середовища. Тенденція до збільшення адаптаційного потенціалу молодших школярів (зниження випадків «незадовільної адаптації» з 14% до 8%) говорить про адекватність застосування педагогічних технологій. Але само існування даного рівня вказує на необхідність впровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховальний процес молодших школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21262
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Podhorna.pdf11.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.