Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21262
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПодгорна, Вікторія Віталіївна-
dc.contributor.authorPodhorna, Victoria Vitaliіvna-
dc.contributor.authorМайлатова, М. С.-
dc.date.accessioned2025-01-10T12:16:07Z-
dc.date.available2025-01-10T12:16:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПодгорна В. В. Адаптаційний потенціал учнів 8-9 років у динаміці навчального року Адаптаційний потенціал учнів 8-9 років у динаміці навчального року / В. В. Подгорна, М. С. Майлатова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 638-639.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21262-
dc.description.abstractПротягом навчального року адаптаційний потенціал змінюється під впливом факторів освітнього середовища. Тенденція до збільшення адаптаційного потенціалу молодших школярів (зниження випадків «незадовільної адаптації» з 14% до 8%) говорить про адекватність застосування педагогічних технологій. Але само існування даного рівня вказує на необхідність впровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховальний процес молодших школярів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectадаптаційний потенціал молодших школяріuk
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectадекватністьuk
dc.subjectкорекційно-педагогічна діяльністьuk
dc.titleАдаптаційний потенціал учнів 8-9 років у динаміці навчального року Адаптаційний потенціал учнів 8-9 років у динаміці навчального рокуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Podhorna.pdf11.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.