Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21256
Назва: Вивчення особливостей функціонального стану центральної нервової системи юнаків
Автори: Босенко, Анатолій Іванович
Bosenko, Anatoliy Ivanovych
Долгієр (Дразіна), Євдокія Володимирівна
Dolgіer (Drazina), Еvdokіya Volodymyrivna
Котелевець, І. Ю.
Ключові слова: рухова активність
фізичне виховання
центральна нервова система
розумова працездатність
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Босенко А. І. Вивчення особливостей функціонального стану центральної нервової системи юнаків / А. І. Босенко, Є. В. Долгієр, І. Ю. Котелевець // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 627-628.
Короткий огляд (реферат): Дослідження останніх років свідчать про тісний зв’язок функціональних можливостей центральної нервової системи (ЦНС) юнаків зі способом життя, обсягом і характером їх рухової активності [1-3]. Дані літератури свідчать про недостатнє вивчення функціональних можливостей ЦНС юнаків 18-21 років – студентів факультетів фізичного виховання. Оцінка працездатності нервового субстрату (нервової системи), тобто базова, первинна працездатність, яка лежить в основі будь-якої діяльності, вимагає подальшого вивчення й аналізу, що визначило мету роботи. Мета дослідження – вивчити функціональний стан центральної нервової системи юнаків 18-21 років – студентів факультету фізичного виховання. Методи та організація дослідження. У роботі представлені результати обстежування 19 юнаків 2 курсу факультету фізичного виховання, у стані спокою, до фізичних навантажень. Дослідження проводилися у лабораторії вікової фізіології спорту імені професора Т. М. Цоневої кафедри біології і основ здоров’я Університету Ушинського. Середній вік обстежених складав 18,79±0,38 років. Оцінка функціонального стану ЦНС проводилася за допомогою методики Е. Ландольта [4], яка відноситься до групи коректурних тестів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21256
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конф. в Репоз.Odesa (1).pdf11.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.