Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21256
Title: | Вивчення особливостей функціонального стану центральної нервової системи юнаків |
Authors: | Босенко, Анатолій Іванович Bosenko, Anatoliy Ivanovych Долгієр (Дразіна), Євдокія Володимирівна Dolgіer (Drazina), Еvdokіya Volodymyrivna Котелевець, І. Ю. |
Keywords: | рухова активність фізичне виховання центральна нервова система розумова працездатність |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Босенко А. І. Вивчення особливостей функціонального стану центральної нервової системи юнаків / А. І. Босенко, Є. В. Долгієр, І. Ю. Котелевець // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 627-628. |
Abstract: | Дослідження останніх років свідчать про тісний зв’язок функціональних можливостей центральної нервової системи (ЦНС) юнаків зі способом життя, обсягом і характером їх рухової активності [1-3]. Дані літератури свідчать про недостатнє вивчення функціональних можливостей ЦНС юнаків 18-21 років – студентів факультетів фізичного виховання. Оцінка працездатності нервового субстрату (нервової системи), тобто базова, первинна працездатність, яка лежить в основі будь-якої діяльності, вимагає подальшого вивчення й аналізу, що визначило мету роботи. Мета дослідження – вивчити функціональний стан центральної нервової системи юнаків 18-21 років – студентів факультету фізичного виховання. Методи та організація дослідження. У роботі представлені результати обстежування 19 юнаків 2 курсу факультету фізичного виховання, у стані спокою, до фізичних навантажень. Дослідження проводилися у лабораторії вікової фізіології спорту імені професора Т. М. Цоневої кафедри біології і основ здоров’я Університету Ушинського. Середній вік обстежених складав 18,79±0,38 років. Оцінка функціонального стану ЦНС проводилася за допомогою методики Е. Ландольта [4], яка відноситься до групи коректурних тестів. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21256 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Конф. в Репоз.Odesa (1).pdf | 11.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.