Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21220
Title: | Professional training peculiarities of specialists in the economic domain |
Other Titles: | Особливості професійної підготовки фахівців економічної галузі |
Authors: | Kichka, Mykola |
Keywords: | професійна підготовка фахівців економічна освіта дистанційне навчання дистанційні технології suspilʹstvo society |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Kichka Mykola Professional training peculiarities of specialists in the economic domain / Kichka Mykola // Південноукраїнські наукові студії: збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених (м. Одеса, 19-21 листопада 2024 р.) / за ред. д. філос . н., проф. Петінової О. Б. – Одеса : Університет Ушинського, 2024. – С.173-176. |
Abstract: | Nowadays, the topic of education is up to date, as not everyone has the opportunity to study every day for five - seven hours in the auditorium, or spend several weeks per session during extramural studies, but remote studying is quite relevant and convenient. Around the globe it is in quite high demand, but at the same time, the educational institutions face a number of issues: how to organize educational process, at what time to conduct educational activities, by means of what technical facilities to conduct training and many others. Analysis of the recent publications. The topic of economic education enhancement has been researched by O. Aksyonova, V. Balyuk, I. Balyagina, E. Ivanchenko, G. Kovalchuk, N. Kononets, G. Matukova, N. Tverezovska, N. Tkalenko, N. Pasichnyk, T. Poyasok, V. Fedorenko and by other scientists. These researches give opportunity to investigate all aspects of specialists professional training, in particular, opportunities to implement remote technologies in the training process. На сьогоднішній день тема освіти є актуальною, адже не кожен має можливість навчатися щодня по п’ять-сім годин в аудиторії, або проводити кілька тижнів за сесію під час заочної форми навчання, але дистанційне навчання є досить актуальним і зручним. У всьому світі він користується досить високим попитом, але в той же час перед навчальними закладами постає ряд питань: як організувати навчальний процес, у який час проводити навчальні заходи, за допомогою яких технічних засобів проводити навчання та багато іншого. інші. Аналіз останніх публікацій. Тему вдосконалення економічної освіти досліджували О. Аксьонова, В. Балюк, І. Балягіна, Є. Іванченко, Г. Ковальчук, Н. Кононець, Г. Матукова, Н. Тверезовська, Н. Ткаленко, Н. Пасічник, Т. Поясок, В. Федоренко та ін. Ці дослідження дають можливість дослідити всі аспекти професійної підготовки фахівців, зокрема, можливості впровадження дистанційних технологій у навчальний процес. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21220 |
Appears in Collections: | Південноукраїнські наукові студії (2024) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Mykola KICHKA.pdf | 1.46 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.