Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21220
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKichka, Mykola-
dc.date.accessioned2025-01-01T11:42:09Z-
dc.date.available2025-01-01T11:42:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationKichka Mykola Professional training peculiarities of specialists in the economic domain / Kichka Mykola // Південноукраїнські наукові студії: збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених (м. Одеса, 19-21 листопада 2024 р.) / за ред. д. філос . н., проф. Петінової О. Б. – Одеса : Університет Ушинського, 2024. – С.173-176.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21220-
dc.description.abstractNowadays, the topic of education is up to date, as not everyone has the opportunity to study every day for five - seven hours in the auditorium, or spend several weeks per session during extramural studies, but remote studying is quite relevant and convenient. Around the globe it is in quite high demand, but at the same time, the educational institutions face a number of issues: how to organize educational process, at what time to conduct educational activities, by means of what technical facilities to conduct training and many others. Analysis of the recent publications. The topic of economic education enhancement has been researched by O. Aksyonova, V. Balyuk, I. Balyagina, E. Ivanchenko, G. Kovalchuk, N. Kononets, G. Matukova, N. Tverezovska, N. Tkalenko, N. Pasichnyk, T. Poyasok, V. Fedorenko and by other scientists. These researches give opportunity to investigate all aspects of specialists professional training, in particular, opportunities to implement remote technologies in the training process. На сьогоднішній день тема освіти є актуальною, адже не кожен має можливість навчатися щодня по п’ять-сім годин в аудиторії, або проводити кілька тижнів за сесію під час заочної форми навчання, але дистанційне навчання є досить актуальним і зручним. У всьому світі він користується досить високим попитом, але в той же час перед навчальними закладами постає ряд питань: як організувати навчальний процес, у який час проводити навчальні заходи, за допомогою яких технічних засобів проводити навчання та багато іншого. інші. Аналіз останніх публікацій. Тему вдосконалення економічної освіти досліджували О. Аксьонова, В. Балюк, І. Балягіна, Є. Іванченко, Г. Ковальчук, Н. Кононець, Г. Матукова, Н. Тверезовська, Н. Ткаленко, Н. Пасічник, Т. Поясок, В. Федоренко та ін. Ці дослідження дають можливість дослідити всі аспекти професійної підготовки фахівців, зокрема, можливості впровадження дистанційних технологій у навчальний процес.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійна підготовка фахівцівuk
dc.subjectекономічна освітаuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectдистанційні технологіїuk
dc.subjectsuspilʹstvo society-
dc.titleProfessional training peculiarities of specialists in the economic domainuk
dc.title.alternativeОсобливості професійної підготовки фахівців економічної галузіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Південноукраїнські наукові студії (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mykola KICHKA.pdf1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.