Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21192
Назва: Інноваційні технології навчання у закладах вищої освіти Європи та України:до постановки проблеми
Автори: Салата, Галина
Ключові слова: інтерактивні методи навчання
інноваційні технології
техніко-технологічні досягненя
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Г. Салата Інноваційні технології навчання у закладах вищої освіти Європи та України:до постановки проблеми / Салата Г. // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського , 2024. С.96-97.
Короткий огляд (реферат): У вищій освіті країн західно-європейського регіону, після Другої світової війни, означився процес впровадження інноваційних технологій, зокрема здобутків техніко-технологічних досягнень процесу фахової підготовки здобувачів вищої освіти. Відбувавася поступовий перехід від класичної моделі навчання до залучення у навчальний процес інтерактивних методів навчання. Окреслений процес проходив на основі загальної відбудови країн Західної Європи після війни та потребував спеціалістів, що мають навички критичного мислення, вміють швидко приймати рішення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21192
Розташовується у зібраннях:Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.pdf649.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.