Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21152
Назва: Проблема дислексії та дисграфії у молодших школярів та можливості її вирішення
Автори: Буряченко, В.
Балтажи, Д.
Тома, В.
Ключові слова: початкова школа
інклюзивна освіта
корекція дислекції та дисграфії
Дата публікації: 2024
Видавництво: Homeless Publishing
Бібліографічний опис: Буряченко В. Проблема дислексії та дисграфії у молодших школярів та можливості її вирішення/ В. Буряченко, Д. Балтажи, В. Тома // Актуальні питання слов’янського мовознавства / відп. ред. О.О. Іля-сов. Вип. ХIX. Одеса : Homeless Publishing, 2024. С. 61-66
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу можливостей вирішення проблеми дис-лексії та дисграфії в учнів початкових класів. Проаналізовано причи-ни виникнення, описано різновиди, наведено приклади корегуючих вправ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21152
Розташовується у зібраннях:(2024) [Випуск XIX]

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf1.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.