Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21102
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваль, В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-19T12:32:46Z | - |
dc.date.available | 2024-12-19T12:32:46Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Коваль В. Освітні трансформації суспільства знань / В. Коваль // Південноукраїнські наукові студії: збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених (м. Одеса, 19-21 листопада 2024 р.) / за ред. д. філос . н., проф. Петінової О. Б. – Одеса : Університет Ушинського, 2024. – С.131-133. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21102 | - |
dc.description.abstract | Зміни, що їх переживає суспільство з кінця ХХ-го - початку ХХІ-го століть можуть бути описані багатьма термінами, проте найважливішими з них є «інформаційне суспільство», «економіка знань» і «суспільство знань». Кожен з цих термінів підкреслює конкретні аспекти трансформаційного явища, яке ми переживає та виключає інші, проте спільним для усіх них є знання. Тобто саме знання розглядаються в якості інструмента, що розширює можливості й здібності людей і слугує ключем до досягнення всебічного розвитку, а суспільство знань – як суспільство, засноване на виробництві та поширенні знань, ефективному їх застосуванні в усіх сферах діяльності - економіці, громадянському суспільстві, політиці, а також у приватному житті | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | суспільство знань | uk |
dc.subject | трансформація суспільства | uk |
dc.subject | освітні трансформація | uk |
dc.subject | інформаційне суспільство | uk |
dc.subject | економіка знань | uk |
dc.subject | суспільство знань | uk |
dc.title | Освітні трансформації суспільства знань | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Південноукраїнські наукові студії (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.