Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21034
Назва: | Вплив етичного використання штучного інтелекту на формуванні етичних аспектів учнів середніх класів |
Автори: | Лісогор, Алла Вікторівна Дворядкіна Т. Lisohor, Alla |
Ключові слова: | ШІ штучний інтелект школярі середня школа етичні аспекти |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | International Science Group |
Бібліографічний опис: | Дворядкіна Т., Лісогор А. Вплив етичного використання штучного інтелекту на формуванні етичних аспектів учнів середніх класів //The 14th International scientific and practical conference “The latest technologies in scientific activity and the educational process” (December 03 – 06, 2024) Porto, Portugal. International Science Group. 2024. Pp.340-345 |
Короткий огляд (реферат): | Застосування штучного інтелекту (ШІ) у навчальному процесі спричиняє як нові можливості, так і низку етичних дилем. Особливо це стосується питань чесності, справедливості та відповідальності за результати навчання. Впровадження ШІ дає змогу учням значно спростити виконання рутинних або складних завдань. Наприклад, чат-боти можуть допомагати у вивченні іноземних мов, а адаптивні платформи – підлаштовувати навчальний матеріал під рівень знань кожного учня. Проте така автоматизація вимагає переосмислення принципів етичного використання технологій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21034 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної освіти та дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dvoryadkina T., Lisogor A..pdf | 7.85 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.