Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21034
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лісогор, Алла Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Дворядкіна Т. | - |
dc.contributor.author | Lisohor, Alla | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-16T09:49:45Z | - |
dc.date.available | 2024-12-16T09:49:45Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Дворядкіна Т., Лісогор А. Вплив етичного використання штучного інтелекту на формуванні етичних аспектів учнів середніх класів //The 14th International scientific and practical conference “The latest technologies in scientific activity and the educational process” (December 03 – 06, 2024) Porto, Portugal. International Science Group. 2024. Pp.340-345 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21034 | - |
dc.description.abstract | Застосування штучного інтелекту (ШІ) у навчальному процесі спричиняє як нові можливості, так і низку етичних дилем. Особливо це стосується питань чесності, справедливості та відповідальності за результати навчання. Впровадження ШІ дає змогу учням значно спростити виконання рутинних або складних завдань. Наприклад, чат-боти можуть допомагати у вивченні іноземних мов, а адаптивні платформи – підлаштовувати навчальний матеріал під рівень знань кожного учня. Проте така автоматизація вимагає переосмислення принципів етичного використання технологій. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | International Science Group | uk |
dc.subject | ШІ | uk |
dc.subject | штучний інтелект | uk |
dc.subject | школярі | uk |
dc.subject | середня школа | uk |
dc.subject | етичні аспекти | uk |
dc.title | Вплив етичного використання штучного інтелекту на формуванні етичних аспектів учнів середніх класів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної освіти та дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dvoryadkina T., Lisogor A..pdf | 7.85 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.