Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21034
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛісогор, Алла Вікторівна-
dc.contributor.authorДворядкіна Т.-
dc.contributor.authorLisohor, Alla-
dc.date.accessioned2024-12-16T09:49:45Z-
dc.date.available2024-12-16T09:49:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДворядкіна Т., Лісогор А. Вплив етичного використання штучного інтелекту на формуванні етичних аспектів учнів середніх класів //The 14th International scientific and practical conference “The latest technologies in scientific activity and the educational process” (December 03 – 06, 2024) Porto, Portugal. International Science Group. 2024. Pp.340-345uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21034-
dc.description.abstractЗастосування штучного інтелекту (ШІ) у навчальному процесі спричиняє як нові можливості, так і низку етичних дилем. Особливо це стосується питань чесності, справедливості та відповідальності за результати навчання. Впровадження ШІ дає змогу учням значно спростити виконання рутинних або складних завдань. Наприклад, чат-боти можуть допомагати у вивченні іноземних мов, а адаптивні платформи – підлаштовувати навчальний матеріал під рівень знань кожного учня. Проте така автоматизація вимагає переосмислення принципів етичного використання технологій.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherInternational Science Groupuk
dc.subjectШІuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectшколяріuk
dc.subjectсередня школаuk
dc.subjectетичні аспектиuk
dc.titleВплив етичного використання штучного інтелекту на формуванні етичних аспектів учнів середніх класівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти та дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dvoryadkina T., Lisogor A..pdf7.85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.