Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21034
Title: Вплив етичного використання штучного інтелекту на формуванні етичних аспектів учнів середніх класів
Authors: Лісогор, Алла Вікторівна
Дворядкіна Т.
Lisohor, Alla
Keywords: ШІ
штучний інтелект
школярі
середня школа
етичні аспекти
Issue Date: 2024
Publisher: International Science Group
Citation: Дворядкіна Т., Лісогор А. Вплив етичного використання штучного інтелекту на формуванні етичних аспектів учнів середніх класів //The 14th International scientific and practical conference “The latest technologies in scientific activity and the educational process” (December 03 – 06, 2024) Porto, Portugal. International Science Group. 2024. Pp.340-345
Abstract: Застосування штучного інтелекту (ШІ) у навчальному процесі спричиняє як нові можливості, так і низку етичних дилем. Особливо це стосується питань чесності, справедливості та відповідальності за результати навчання. Впровадження ШІ дає змогу учням значно спростити виконання рутинних або складних завдань. Наприклад, чат-боти можуть допомагати у вивченні іноземних мов, а адаптивні платформи – підлаштовувати навчальний матеріал під рівень знань кожного учня. Проте така автоматизація вимагає переосмислення принципів етичного використання технологій.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21034
Appears in Collections:Кафедра професійної освіти та дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dvoryadkina T., Lisogor A..pdf7.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.