Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21025
Title: | Розвиток творчої індивідуальності майбутніх викладачів музичного мистецтва в процесі проєктної діяльності |
Authors: | Gorozhankina, Oksana Yuriivna Горожанкіна, Оксана Юріївна |
Keywords: | професійна компетентність креативність проєктне навчання проєктна діяльність інтеграція, музична освіта, музична культура, майбутні викладачі музичного мистецтва, програми музично‐творчого розвитку professional competence creativity project‐based learning project activities integration music education music culture future music teachers music creative development programs |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Горожанкіна О. Ю. Розвиток творчої індивідуальності майбутніх викладачів музичного мистецтва в процесі проєктної діяльності/ Горожанкіна О. Ю. // АКАДЕМІЧНІ ВІЗІЇ, Випуск 35/2024. С. 1-8 |
Abstract: | У статті проведено аналіз професійних компетентностей майбутніх викладачів музичного мистецтва, визначено шляхи розвитку творчої індивідуальності через проєктне навчання. Встановлено, що проблеми підготовки майбутнього викладача музичного мистецтва у системі вищої освіти відбивають постійну трансформацію соціуму, що визначає освітню політику. Педагогічні університети сьогодні ведуть перманентний пошук ефективних напрямів оновлення й інтенсифікації освіти. Здійснений моніторинг ситуації з музичною освітою, його реального стану та перспектив розвитку показав, що професія педагога‐музиканта є і буде все більш затребуваною, але за умови наповнення її новим актуальним професійним змістом. Цей зміст може бути пов'язаний з розширенням сфери діяльності вчителя музичного мистецтва в умовах закладів освіти різних рівнів, включаючи проєктування та реалізації програм музично‐творчого розвитку. The article analyzes the professional competencies of future teachers of music art, focuses on ways to develop creative individuality, in particular through projectbased learning. The problems of music teacher training in higher education reflect the constant transformation of society, which determines educational policy. Pedagogical universities today are constantly searching for ways to update education and new pedagogical technologies. The article analyzes the experience, problems, and directions of work in training music teachers and developing their creative personality through project activities as an educational strategy. The purpose of this article is to study the peculiarities of forming the creative personality of future music teachers through project activities. The article develops an integrative approach to researching the problem of training future music teachers; defines the psychological and professional competencies of a future music teacher; describes the role of project activities in the formation of specialists of this profile. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21025 |
Appears in Collections: | Кафедра музично – інструментальної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DEVELOPMENT OF CREATIVE INDIVIDUALITY 2024.pdf | 246.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.