Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21025
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGorozhankina, Oksana Yuriivna-
dc.contributor.authorГорожанкіна, Оксана Юріївна-
dc.date.accessioned2024-12-11T08:17:50Z-
dc.date.available2024-12-11T08:17:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГорожанкіна О. Ю. Розвиток творчої індивідуальності майбутніх викладачів музичного мистецтва в процесі проєктної діяльності/ Горожанкіна О. Ю. // АКАДЕМІЧНІ ВІЗІЇ, Випуск 35/2024. С. 1-8uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21025-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз професійних компетентностей майбутніх викладачів музичного мистецтва, визначено шляхи розвитку творчої індивідуальності через проєктне навчання. Встановлено, що проблеми підготовки майбутнього викладача музичного мистецтва у системі вищої освіти відбивають постійну трансформацію соціуму, що визначає освітню політику. Педагогічні університети сьогодні ведуть перманентний пошук ефективних напрямів оновлення й інтенсифікації освіти. Здійснений моніторинг ситуації з музичною освітою, його реального стану та перспектив розвитку показав, що професія педагога‐музиканта є і буде все більш затребуваною, але за умови наповнення її новим актуальним професійним змістом. Цей зміст може бути пов'язаний з розширенням сфери діяльності вчителя музичного мистецтва в умовах закладів освіти різних рівнів, включаючи проєктування та реалізації програм музично‐творчого розвитку. The article analyzes the professional competencies of future teachers of music art, focuses on ways to develop creative individuality, in particular through projectbased learning. The problems of music teacher training in higher education reflect the constant transformation of society, which determines educational policy. Pedagogical universities today are constantly searching for ways to update education and new pedagogical technologies. The article analyzes the experience, problems, and directions of work in training music teachers and developing their creative personality through project activities as an educational strategy. The purpose of this article is to study the peculiarities of forming the creative personality of future music teachers through project activities. The article develops an integrative approach to researching the problem of training future music teachers; defines the psychological and professional competencies of a future music teacher; describes the role of project activities in the formation of specialists of this profile.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectпроєктне навчанняuk
dc.subjectпроєктна діяльністьuk
dc.subjectінтеграція, музична освіта, музична культура, майбутні викладачі музичного мистецтва, програми музично‐творчого розвиткуuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectproject‐based learninguk
dc.subjectproject activitiesuk
dc.subjectintegrationuk
dc.subjectmusic educationuk
dc.subjectmusic cultureuk
dc.subjectfuture music teachersuk
dc.subjectmusic creative development programsuk
dc.titleРозвиток творчої індивідуальності майбутніх викладачів музичного мистецтва в процесі проєктної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра музично – інструментальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DEVELOPMENT OF CREATIVE INDIVIDUALITY 2024.pdf246.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.