Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20939
Title: | Роль ігрової діяльності у розвитку творчої особистості молодшого школяра |
Authors: | Ігнатенко, Сузанна Олександрівна Ihnatenko, Suzanna Oleksandrivna |
Keywords: | спортивно-ігрова діяльність фізичні якості школярів творча особистість школяра молодші школярі емоційна забарвленість |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Ігнатенко С. О. Роль ігрової діяльності у розвитку творчої особистості молодшого школяра / С. О. Ігнатенко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 582-583. |
Abstract: | Спортивно-ігрова діяльність – це засіб розвитку творчої особистості молодшого школяра, специфіка якої полягає у свободі дій, абсолютній зануреності учасника гри, підкоренні певним правилам, наявності особливих групових стосунків і емоційної забарвленості. Метою спортивно-ігрової діяльності може бути як безпосередній розвиток фізичних якостей особистості, так і демонстрація творчого стану учасників, їх позиції і можливі перспективи розвитку. Крім того, гра сприяє посиленню відчуття радості від подолання певних труднощів, перешкод. Під час гри людина відчуває насолоду від вільного прояву своїх фізичних якостей. На нашу думку, саме спортивно-ігрова діяльність сприяє розвитку енергійності, життєвого оптимізму молодшого школяра. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20939 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ihnatenko.pdf | 11.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.