Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20939
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ігнатенко, Сузанна Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Ihnatenko, Suzanna Oleksandrivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-27T14:00:47Z | - |
dc.date.available | 2024-11-27T14:00:47Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Ігнатенко С. О. Роль ігрової діяльності у розвитку творчої особистості молодшого школяра / С. О. Ігнатенко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 582-583. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20939 | - |
dc.description.abstract | Спортивно-ігрова діяльність – це засіб розвитку творчої особистості молодшого школяра, специфіка якої полягає у свободі дій, абсолютній зануреності учасника гри, підкоренні певним правилам, наявності особливих групових стосунків і емоційної забарвленості. Метою спортивно-ігрової діяльності може бути як безпосередній розвиток фізичних якостей особистості, так і демонстрація творчого стану учасників, їх позиції і можливі перспективи розвитку. Крім того, гра сприяє посиленню відчуття радості від подолання певних труднощів, перешкод. Під час гри людина відчуває насолоду від вільного прояву своїх фізичних якостей. На нашу думку, саме спортивно-ігрова діяльність сприяє розвитку енергійності, життєвого оптимізму молодшого школяра. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | спортивно-ігрова діяльність | uk |
dc.subject | фізичні якості школярів | uk |
dc.subject | творча особистість школяра | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | емоційна забарвленість | uk |
dc.title | Роль ігрової діяльності у розвитку творчої особистості молодшого школяра | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ihnatenko.pdf | 11.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.