Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20934
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Siao, Pan | - |
dc.contributor.author | Ashykhmina, Nataliia | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-27T12:41:19Z | - |
dc.date.available | 2024-11-27T12:41:19Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Pan Siao Methodical aspects of the formation of musical and performing competence of future vocal teachers /Siao Pan,N.Ashykhmina //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.278-279 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20934 | - |
dc.description.abstract | The contemporary cultural development of Ukrainian and Chinese societies, along with the formation of individuals as creative personalities, necessitates a substantial enhancement of the social role of musical art, bringing its various branches closer to the urgent needs of cultural practice. Artistic education plays a crucial role in this process, with its primary objective being the preparation of competent professionals – future vocal teachers, particularly those who possess high-level performance skills | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», | uk |
dc.subject | creative personalities | uk |
dc.subject | contemporary | uk |
dc.subject | substantial enhancement | uk |
dc.subject | necessitates | uk |
dc.title | Methodical aspects of the formation of musical and performing competence of future vocal teachers | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.