Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2092
Назва: | Становлення і розвиток суспільного дошкільного виховання у Криму (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) |
Інші назви: | Formation and Development of the Public Pre-school Education in the Crimea (the second half of the XIX – the beginning of the XX- centuries) |
Автори: | Головань, Тетяна Михайлівна Golovan, Tatyana Mihaylovna |
Ключові слова: | розвиток засновники передумови періоди суспільне дошкільне виховання типи дошкільних закладів Криму development founders preconditions periods public pre-school education types of the pre-school institutions in the Crimea |
Дата публікації: | 2007 |
Бібліографічний опис: | Головань Т. М. Становление и развитие общественного дошкольного воспитания в Крыму (вторая половина ХІХ - начало ХХ века) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Татьяна Михайловна Головань; науч. рук. Т. И. Пониманская; Ривнен. гос. гуманит. ун-т. – Ривне, 2007. – 229 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації здійснено комплексний історико-педагогічний аналіз становлення і розвитку суспільних дошкільних закладів у Криму в другій половині ХІХ – початку ХХ століття; виявлено політичні, економічні, соціально-культурні та педагогічні особливості становлення суспільного дошкільного виховання як самостійної ланки у системі освіти, яке має свою мету, завдання та структуру. Висвітлено передумови становлення і розвитку суспільного дошкільного виховання у Криму в зазначений історичний період; уточнено дані про роль благодійних і громадсько-педагогічних товариств Криму у відкритті дошкільних закладів у другій половині ХІХ – початку ХХ століття. Визначено типи дошкільних закладів Криму другої половини ХІХ – початку ХХ століття: заклади опіки, заклади денного перебування дітей, лікувально-оздоровчі. The thesis is focused on the complex historical-pedagogical analysis of the establishment and activities of the public pre-school institutions in the Crimea in the second half of the XIX – the beginning of the XX centuries; it emphasizes political, economical, social-cultural and pedagogical peculiarities of the establishment of the public pre-school education as one of the separate parts of the system of education which has its aim, tasks and structure; it defines social-economical pre-conditions for the establishment and development of the pre-school education in the Crimea in the above-mentioned period; it shows the role of the philanthropic and social-pedagogical societies of the Crimea in the formation of pre-school institutions during the second half of the XIX century – the beginning of the XX century. The types of the pre-school institutions were defined: the tutorial institutions – orphanage, asylum (rural, municipal, reformatory, agricultural, maternity hospital, nursing shelter, shelter for children of mobilized soldiers, cradles for foundlings; day houses for children – shelters for children, day nursery, kindergarten, children’s club,: nursing-medical homes – climatic colonies for children, children’s resorts, children’s sanatorium, children’s beach, children’s play grounds. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2092 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Golovan.pdf | 3.28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.