Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20909| Назва: | Проблема формування готовності майбутніх педагогів-хореографів до управлінської діяльності | 
| Автори: | Бідюк, Дмитро | 
| Ключові слова: | педагоги-хореографи хореографічно-педагогічна освіта психологи менеджер-адміністратор  | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», | 
| Бібліографічний опис: | Д.Бідюк Проблема формування готовності майбутніх педагогів-хореографів до управлінської діяльності /Бідюк Д.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.198-199 | 
| Короткий огляд (реферат): | Мета й цінності хореографічно-педагогічної освіти орієнтовані на підготовку педагогів-хореографів нової генерації, здатних творчо поєднувати педагогічну, мистецьку, спортивну, управлінську та інші види діяльності. Сучасний педагог-хореограф – це актор-танцівник, балетмейстер-постановник, педагог-організатор, тренер-викладач, менеджер-адміністратор, тьютор-наставник, лідер, модератор, психолог тощо. Хореографічна освіта потребує педагогів-хореографів, які уособлюють творчу індивідуальність та забезпечують максимальну реалізацію творчого потенціалу кожного учня, а відтак колективу. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20909 | 
| Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 71.pdf | 3.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.