Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20905
Назва: Щодо навчання термінології іноземних студентів у процесі викладання фахових дисциплін
Автори: Лук’янченко, Ірина Олегівна
Lukyanchenko, Iryna Olegivna
Ключові слова: навчання англійської мови
вища школа
педагогічна освіта дляя інозмених громадян
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Лук’янченко І. О. Щодо навчання термінології іноземних студентів у процесі викладання фахових дисциплін / І. О. Лук’янченко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 545-546.
Короткий огляд (реферат): У контексті інтенсивного розвитку міжнародних зв’язків України в сучасній українській вищій школі спостерігаємо зростання значення вищої педагогічної освіти для іноземних громадян. Так, актуальною є проблема фахової підготовки іноземних студентів – майбутніх учителів англійської мови у діяльності вищих навчальних закладів освіти. Як свідчить проведений аналіз наукової літератури, до вивчення особливостей професійної підготовки іноземних студентів зверталися в своїх роботах Д. Арсеньєв, О. Біда, Т. Вишнякова, С. Домніч, В. Костомаров, Т. Мельникова, О. Митрофанова, Т. Капітонова, А. Суєтіна, А. Щукін та інші науковці. Водночас, деякі актуальні для цієї галузі питання залишаються недостатньо висвітленими у сучасній науковій літературі, зокрема, проблема навчання термінології іноземних студентів у процесі викладання фахових дисциплін. Однією зі складових успішного навчання англійської мови як спеціальності є оволодіння студентами професійною термінологією. Водночас, як показує практика, існує певний розрив між необхідним і реальним рівнями володіння іноземними студентами професійною термінологією. З огляду на це мета нашої наукової розвідки полягала в уточненні прийомів навчання термінології іноземних студентів у процесі викладання фахових дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20905
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конф. в Репоз.Odesa.pdf11.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.