Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20899
Title: | Формування поліхудожньої обізнаності майбутніх учителів мистецтва |
Authors: | Барановська, Ірина |
Keywords: | професійна поведінка поліхудожня обізнаність педагогічна діяльність мистецтво |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
Citation: | І.Барановська Формування поліхудожньої обізнаності майбутніх учителів мистецтва /Барановська І.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.183-184 |
Abstract: | Сьогодні в педагогіці компетентнісної парадигми для майбутніх учителів мистецтва найвагомішими є компетентності, що охоплюють поліхудожні аспекти їхньої творчої діяльності. Сутність поняття «поліхудожня обізнаність» (обізнаний – знаючий, підкований, добре ознайомлений) полягає в здатності сприймати, розуміти, оцінювати культурні, соціальні, естетичні, семіотичні контексти мистецьких творів у всій їх різноманітності. Відтак поліхудожня обізнаність майбутніх учителів мистецтва передбачає не тільки широку мистецьку ерудицію та знання з історії та теорії мистецтв, особливостей художньо-образної мови різних видів мистецтв, а й вміння бачити глибину художніх творів та розуміти, як різні види мистецтв взаємодіють між собою в багатогранному культурному просторі та які культурні контексти їх оточують |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20899 |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.