Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20899
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарановська, Ірина-
dc.date.accessioned2024-11-22T10:34:31Z-
dc.date.available2024-11-22T10:34:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationІ.Барановська Формування поліхудожньої обізнаності майбутніх учителів мистецтва /Барановська І.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.183-184uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20899-
dc.description.abstractСьогодні в педагогіці компетентнісної парадигми для майбутніх учителів мистецтва найвагомішими є компетентності, що охоплюють поліхудожні аспекти їхньої творчої діяльності. Сутність поняття «поліхудожня обізнаність» (обізнаний – знаючий, підкований, добре ознайомлений) полягає в здатності сприймати, розуміти, оцінювати культурні, соціальні, естетичні, семіотичні контексти мистецьких творів у всій їх різноманітності. Відтак поліхудожня обізнаність майбутніх учителів мистецтва передбачає не тільки широку мистецьку ерудицію та знання з історії та теорії мистецтв, особливостей художньо-образної мови різних видів мистецтв, а й вміння бачити глибину художніх творів та розуміти, як різні види мистецтв взаємодіють між собою в багатогранному культурному просторі та які культурні контексти їх оточуютьuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectпрофесійна поведінкаuk
dc.subjectполіхудожня обізнаністьuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.subjectмистецтвоuk
dc.titleФормування поліхудожньої обізнаності майбутніх учителів мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
64.pdf3.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.