Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20890
Назва: Формування комунікативної компетенції студентів-лінгвістів на основі тренінгу
Автори: Zaіtseva, Catheryna Ivanivna
Зайцева, Катерина Іванівна
Ключові слова: комунікативна компетентність студентів
конфліктологічна компетентність
тренінг
інтеграктивні технології
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Зайцева К. В. Формування комунікативної компетенції студентів-лінгвістів на основі тренінгу / К. В. Зайцева // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 535-537.
Короткий огляд (реферат): Конфліктологічна компетентність нерозривно пов’язана з комунікативною компетенцією тому що вчитель, який спрямований на зниження протиріч та запобігання конфліктів, повинен володіти вміннями говорити та слухати. Сама мова, та, саме, мовлення (продукти мовленнєвої діяльності), якщо ним не вміти користуватись, є дуже конфліктогеним, яке може спровокувати конфлікт чи загострити його. Метою формування комунікативної компетенції майбутніх учителів-мовознавців для ефективної мовленнєвої взаємодії в умовах конфлікту, нами, на основі аналізу робіт вітчизняних та зарубіжних науковців (Ложкин Г. В.; Муравьева Н. В.; Пов’якель Н. И.; Сидоренко Е. В.; Теплякова К. Г.; Федорова Л. та інш.; Bill Withers, Keami D. Lewis; Daniel Shapiro, Lisa Pilsitz, Susan Shapiro та інш.), було розроблено спецкурс «Комунікація та конфлікт» серед студентів 4 курсу спеціальності «Мова і література (англійська)». В ході навчального процесу на заняттях зі спецкурсу з англійської мови: «Комунікація і конфлікт» серед студентів 4 курсу факультету іноземних мов було послідовно впроваджено комплекс завдань на формування комунікативної компетенції майбутніх учителів-мовознавців через навчання діловому спілкуванню англійською мовою: попередження конфлікту (вербальні та невербальні аспекти). Комунікативна компетенція є важливим компонентом конфліктологічної компетентності, тому мета вищезазначеного курсу – допомогти майбутнім учителям-мовознавцям вільно оволодіти навичками ситуативної адаптивності і вербальними і невербальними засобами соціальної поведінки; уміннями швидко і адекватно орієнтуватися в численних і різноманітних комунікативних ситуаціях; оволодіти ефективною технікою спілкування. Формування комунікативної компетенції відбувалося в активній формі навчання – тренінгу, точніше циклу тренінгів англійською мовою. Ця форма була вибрана тому, що своєю ефективністю, конфіденційністю, внутрішньою відкритістю, психологічною атмосферою, індивідуальною і груповою рефлексією, тренінг створює умови для набуття необхідних умінь і навичок в інтерактивній формі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20890
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaіtseva.pdf11.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.