Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20889
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Добровольська, Н. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-21T12:39:09Z | - |
dc.date.available | 2024-11-21T12:39:09Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Добровольська Н. Л. Психофізіологічна обумовленість читання і говоріння / Н. Л. Добровольська // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 534-535. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20889 | - |
dc.description.abstract | Розпочата модернізація української системи вищої освіти спрямована на підвищення якості української освіти та її інтеграцію у світовий простір для забезпечення визнання українських спеціалістів за кордоном. Однак успішна інтеграція у світовий освітній простір може бути забезпечена за умови володіння фахівцями англомовною компетентністю в усіх видах мовленнєвої діяльності. Загальновідомо, що основними видами мовленнєвої діяльності є аудіювання, читання, говоріння і письмо, які виступають основним видами взаємодії людей в процесі вербального спілкування. За характером мовного спілкування у методичній літературі розрізняють такі види МД: а) що реалізують усне спілкування (говоріння і аудіювання), і б) що реалізують письмове спілкування (читання і письмо). Іншими словами, виділяють продуктивні (говоріння і письмо) та рецептивні (аудіювання і читання) види МД. Проблема співвідношення мови (говоріння) і тексту (читання), а також їх взаємозалежність здавна цікавить науковців: філософів, фізіологів, психологів, лінгвістів. Обидва види мовленнєвої діяльності відображають систему мовлення, але говоріння – звуковий її прояв, а читання – графічний (писемний). | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | модернізація української системи | uk |
dc.subject | якість української освіти | uk |
dc.subject | синтез мовлення | uk |
dc.subject | співвідношення мови і тексту | uk |
dc.subject | мовленнєва діяльність | uk |
dc.title | Психофізіологічна обумовленість читання і говоріння | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Конф. в Репоз.Odesa.pdf | 11.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.