Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20889
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДобровольська, Н. Л.-
dc.date.accessioned2024-11-21T12:39:09Z-
dc.date.available2024-11-21T12:39:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДобровольська Н. Л. Психофізіологічна обумовленість читання і говоріння / Н. Л. Добровольська // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 534-535.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20889-
dc.description.abstractРозпочата модернізація української системи вищої освіти спрямована на підвищення якості української освіти та її інтеграцію у світовий простір для забезпечення визнання українських спеціалістів за кордоном. Однак успішна інтеграція у світовий освітній простір може бути забезпечена за умови володіння фахівцями англомовною компетентністю в усіх видах мовленнєвої діяльності. Загальновідомо, що основними видами мовленнєвої діяльності є аудіювання, читання, говоріння і письмо, які виступають основним видами взаємодії людей в процесі вербального спілкування. За характером мовного спілкування у методичній літературі розрізняють такі види МД: а) що реалізують усне спілкування (говоріння і аудіювання), і б) що реалізують письмове спілкування (читання і письмо). Іншими словами, виділяють продуктивні (говоріння і письмо) та рецептивні (аудіювання і читання) види МД. Проблема співвідношення мови (говоріння) і тексту (читання), а також їх взаємозалежність здавна цікавить науковців: філософів, фізіологів, психологів, лінгвістів. Обидва види мовленнєвої діяльності відображають систему мовлення, але говоріння – звуковий її прояв, а читання – графічний (писемний).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectмодернізація української системиuk
dc.subjectякість української освітиuk
dc.subjectсинтез мовленняuk
dc.subjectспіввідношення мови і текстуuk
dc.subjectмовленнєва діяльністьuk
dc.titleПсихофізіологічна обумовленість читання і говорінняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конф. в Репоз.Odesa.pdf11.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.