Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20886
Назва: Викладання англійської мови студентам-іноземцям у фокусі особистості учня
Автори: Богданова, Т. Г.
Ключові слова: комунікаційний підхід
вивчення іноземної мови
розвиток мовлення
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Богданова Т. Г. Викладання англійської мови студентам-іноземцям у фокусі особистості учня / Т. Г. Богданова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 529-530.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні в освітньому процесі відбувається комплексна переорієнтація на особистість учня, на його інтереси, потреби і можливості, а також на вибір методів, способів, форм і технологій навчання, які відповідають індивідуальним особливостям учня. Основна функція мови – це комунікація. Дану функцію мови реалізує комунікативний підхід до вивчення іноземної мови. Комунікативний підхід до навчання іноземних мов дає можливість викладачу навчити студентів-іноземців моделювати мовленнєві взаємодії, використовувати мову як засіб соціальної дії і взаємодії в умовах конкретних ситуацій спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20886
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bogdanova.pdf11.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.