Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20886
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Богданова, Т. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-21T10:49:48Z | - |
dc.date.available | 2024-11-21T10:49:48Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Богданова Т. Г. Викладання англійської мови студентам-іноземцям у фокусі особистості учня / Т. Г. Богданова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 529-530. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20886 | - |
dc.description.abstract | Сьогодні в освітньому процесі відбувається комплексна переорієнтація на особистість учня, на його інтереси, потреби і можливості, а також на вибір методів, способів, форм і технологій навчання, які відповідають індивідуальним особливостям учня. Основна функція мови – це комунікація. Дану функцію мови реалізує комунікативний підхід до вивчення іноземної мови. Комунікативний підхід до навчання іноземних мов дає можливість викладачу навчити студентів-іноземців моделювати мовленнєві взаємодії, використовувати мову як засіб соціальної дії і взаємодії в умовах конкретних ситуацій спілкування. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk |
dc.subject | комунікаційний підхід | uk |
dc.subject | вивчення іноземної мови | uk |
dc.subject | розвиток мовлення | uk |
dc.title | Викладання англійської мови студентам-іноземцям у фокусі особистості учня | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bogdanova.pdf | 11.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.