Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20885
Title: | Соціальні мережі у навчанні англійської мови у вищих закладах освіти |
Authors: | Біла, І. В. Логвіненко, Анастасія Юріївна Logvinenko, Anastasiya Yuriyvna |
Keywords: | соціальні мережі навчлаьний процес студенті мотивація до навчання освітній потенціал проектна діяльність |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Біла І. В. Соціальні мережі у навчанні англійської мови у вищих закладах освіти / І. В. Біла, А. Ю. Логвіненко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 527-528. |
Abstract: | Мережні інструменти відкрито освіти, такі як соціальні мережі, є перспективним напрямком для активізаці навчального процесу студентів. З х використанням розвивається мотивація та підвищується інтерес до навчання. Соціальні мережі мають великии освітніи потенціал, вони можуть надати навчальному процесу більшо інтерактивності, активності, позитивно вплинути на результати пізнавально діяльності студентів, стати ефективним засобом підвищення мотиваці та якості навчання, організаці колективно роботи студентів, виконання спільно проектно діяльності. Також соціальні мережі можна використовувати як засіб поширення навчального матеріалу, сприяння самостіи ного навчання студентів поза аудиторією [2]. Вони мають звичнии для молоді інтерфеи с, велику кількість додаткових сервісів, які можна використовувати для створення навчального контенту. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20885 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.