Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20874| Назва: | Результати діагностики сформованості індивідуального сценічного іміджу школярів умовах навчання естрадного співу | 
| Автори: | Ходот, Аліна | 
| Ключові слова: | індивідуальний сценічний імідж самоусвідомлення атрибутивні характеристики  | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», | 
| Бібліографічний опис: | Аліна Ходот Результати діагностики сформованості індивідуального сценічного іміджу школярів умовах навчання естрадного співу /Ходот Аліна //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.138-139 | 
| Короткий огляд (реферат): | Індивідуальний сценічний імідж школярів під час навчання співу має вирішальне значення для їхнього особистісного розвитку та самовираження. Формування унікального вокального стилю дозволяє учням не лише розкрити свій творчий потенціал, але й впевненіше презентувати себе як на сцені, так і у житті. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20874 | 
| Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 48.pdf | 3.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.