Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20864
Title: | Психосоціальна адаптація дітей дошкільного віку |
Authors: | Руппо, Ф. |
Keywords: | дошкільний вік гендерна індентичність статева індентичність |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ТОВ «Лерадрук» |
Citation: | Руппо Ф. Психосоціальна адаптація дітей дошкільного віку / Ф. Руппо // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 279-285 |
Abstract: | Багато зарубіжних і вітчизняних учених розглядають процес статевого виховання та освіти дітей та підлітків як актуальну проблему сучасного суспільства. У педагогів і ба- тьків викликають на сполох часткова втрата істинно маску- лінних якостей у хлопчиків і фемінінних у дівчаток. Пробле- ма статевого виховання дітей та формування особистості май- бутніх чоловіків та жінок з досить розвиненим розумінням специфічних соціальних функцій, обумовлених саме статевою приналежністю, активно обговорювалася педагогами початку ХХ століття. Сучасне навчання і виховання, незважаючи на школи, дитячі садки, класи, групи роздільної освіти, що з'яв- ляються, за великим рахунком залишається «безстатевим». У науці є дослідження, присвячені проблемам гендерної психо- логії та педагогіки, проте їх результати не «доходять» до практичних працівників освіти та батьків, які починають ро- зуміти необхідність реалізації гендерного підходу у вихованні дитини, але часто не знають і не вміють це зробити. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20864 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.