Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20864
Title: Психосоціальна адаптація дітей дошкільного віку
Authors: Руппо, Ф.
Keywords: дошкільний вік
гендерна індентичність
статева індентичність
Issue Date: 2024
Publisher: ТОВ «Лерадрук»
Citation: Руппо Ф. Психосоціальна адаптація дітей дошкільного віку / Ф. Руппо // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 279-285
Abstract: Багато зарубіжних і вітчизняних учених розглядають процес статевого виховання та освіти дітей та підлітків як актуальну проблему сучасного суспільства. У педагогів і ба- тьків викликають на сполох часткова втрата істинно маску- лінних якостей у хлопчиків і фемінінних у дівчаток. Пробле- ма статевого виховання дітей та формування особистості май- бутніх чоловіків та жінок з досить розвиненим розумінням специфічних соціальних функцій, обумовлених саме статевою приналежністю, активно обговорювалася педагогами початку ХХ століття. Сучасне навчання і виховання, незважаючи на школи, дитячі садки, класи, групи роздільної освіти, що з'яв- ляються, за великим рахунком залишається «безстатевим». У науці є дослідження, присвячені проблемам гендерної психо- логії та педагогіки, проте їх результати не «доходять» до практичних працівників освіти та батьків, які починають ро- зуміти необхідність реалізації гендерного підходу у вихованні дитини, але часто не знають і не вміють це зробити.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20864
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
43.pdf4.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.