Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20858
Title: | Формування особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку: проблематика та психолого-педагогічні рішення |
Authors: | Кримова, Наталія Олексіївна Krymova, Nataliya Oleksiivna Бирка, А. В. |
Keywords: | старший дошкільний вік психолого-педагогічне рішення ідентичність особистість |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ТОВ «Лерадрук» |
Citation: | Кримова Н. О. Формування особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку: проблематика та психолого-педагогічні рішення / Н. О. Кримова, А. В. Бирка // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 244-249 |
Abstract: | У сучасному світі, який зазнає постійних соціальних, економічних та культурних змін, формування особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку набуває осо- бливої важливості. Цей процес є фундаментальним для пода- льшого розвитку особистості дитини, впливає на її соціальну адаптацію, формування самосвідомості та самовизначення в майбутньому. Питання ідентичності не до кінця вивчене в динаміці розвитку дітей дошкільного віку. Загалом не існує чітких стратегій, методик, рекомендацій щодо виховання осо- бистісної ідентичності. Зокрема, у контексті української сис- теми дошкільної освіти, проблема формування ідентичності є актуальною через необхідність створення умов для всебічного розвитку особистості дитини, здатної до самостійного прийн- яття рішень і соціальної інтеграції. Тому, вивчення процесу формування особистісної ідентичності у дітей старшого до- шкільного віку, а також визначення педагогічних умов, що сприяють ефективності цього процесу, є першочерговим пи- танням у психолого-педагогічній практиці. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20858 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.