Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20858
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКримова, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorKrymova, Nataliya Oleksiivna-
dc.contributor.authorБирка, А. В.-
dc.date.accessioned2024-11-19T10:58:45Z-
dc.date.available2024-11-19T10:58:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКримова Н. О. Формування особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку: проблематика та психолого-педагогічні рішення / Н. О. Кримова, А. В. Бирка // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 244-249uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20858-
dc.description.abstractУ сучасному світі, який зазнає постійних соціальних, економічних та культурних змін, формування особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку набуває осо- бливої важливості. Цей процес є фундаментальним для пода- льшого розвитку особистості дитини, впливає на її соціальну адаптацію, формування самосвідомості та самовизначення в майбутньому. Питання ідентичності не до кінця вивчене в динаміці розвитку дітей дошкільного віку. Загалом не існує чітких стратегій, методик, рекомендацій щодо виховання осо- бистісної ідентичності. Зокрема, у контексті української сис- теми дошкільної освіти, проблема формування ідентичності є актуальною через необхідність створення умов для всебічного розвитку особистості дитини, здатної до самостійного прийн- яття рішень і соціальної інтеграції. Тому, вивчення процесу формування особистісної ідентичності у дітей старшого до- шкільного віку, а також визначення педагогічних умов, що сприяють ефективності цього процесу, є першочерговим пи- танням у психолого-педагогічній практиці.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectстарший дошкільний вікuk
dc.subjectпсихолого-педагогічне рішенняuk
dc.subjectідентичністьuk
dc.subjectособистістьuk
dc.titleФормування особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку: проблематика та психолого-педагогічні рішенняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.