Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20857
Title: Психологія емоційних станів та управління ними у дітей старшого дошкільного віку
Authors: Ковиліна, Вероніка Геннадіївна
Kovylina, Veronika Gennadie
Keywords: старший дошкільний вік
емоційний стан
управління емоційним станом
Issue Date: 2024
Publisher: ТОВ «Лерадрук»
Citation: Кавиліна Г. К. Психологія емоційних станів та управління ними у дітей старшого дошкільного віку / Г. К. Кавиліна // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 238-244
Abstract: Емоційний стан дитини старшого дошкільного віку, особливо дитячі страхи, є універсальним явищем, пов'язаним не лише з особистістю дитини, але й з фізичною трансфор- мацією емоційної та когнітивної сфер. Однак на сьогодніш- ній день залишаються без відповіді такі питання: якою мірою на механізми емоційних реакцій впливають мінливі соціальні обставини, і якою мірою ці обставини впливають на перелік «позитивних» і «негативних» емоційних станів, які пережи- вають діти; соціокультурна обумовленість дитячих страхів та їхня роль у формуванні емоційних станів. Що таке соціальна обумовленість і яка роль дитячих страхів у формуванні емо- ційних с танів д итини? Я ку р оль в ідіграє д итячий с трах я к феномен саморегуляції дітей старшого дошкільного віку в соціальному просторі? Яку роль відіграє емоційний досвід дітей старшого дошкільного віку у розпізнаванні та описі емоцій, а також у розумінні емоцій, що їх викликали?
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20857
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36.pdf4.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.