Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20857
Title: | Психологія емоційних станів та управління ними у дітей старшого дошкільного віку |
Authors: | Ковиліна, Вероніка Геннадіївна Kovylina, Veronika Gennadie |
Keywords: | старший дошкільний вік емоційний стан управління емоційним станом |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ТОВ «Лерадрук» |
Citation: | Кавиліна Г. К. Психологія емоційних станів та управління ними у дітей старшого дошкільного віку / Г. К. Кавиліна // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 238-244 |
Abstract: | Емоційний стан дитини старшого дошкільного віку, особливо дитячі страхи, є універсальним явищем, пов'язаним не лише з особистістю дитини, але й з фізичною трансфор- мацією емоційної та когнітивної сфер. Однак на сьогодніш- ній день залишаються без відповіді такі питання: якою мірою на механізми емоційних реакцій впливають мінливі соціальні обставини, і якою мірою ці обставини впливають на перелік «позитивних» і «негативних» емоційних станів, які пережи- вають діти; соціокультурна обумовленість дитячих страхів та їхня роль у формуванні емоційних станів. Що таке соціальна обумовленість і яка роль дитячих страхів у формуванні емо- ційних с танів д итини? Я ку р оль в ідіграє д итячий с трах я к феномен саморегуляції дітей старшого дошкільного віку в соціальному просторі? Яку роль відіграє емоційний досвід дітей старшого дошкільного віку у розпізнаванні та описі емоцій, а також у розумінні емоцій, що їх викликали? |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20857 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.