Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20857
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовиліна, Вероніка Геннадіївна-
dc.contributor.authorKovylina, Veronika Gennadie-
dc.date.accessioned2024-11-19T10:53:49Z-
dc.date.available2024-11-19T10:53:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКавиліна Г. К. Психологія емоційних станів та управління ними у дітей старшого дошкільного віку / Г. К. Кавиліна // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 238-244uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20857-
dc.description.abstractЕмоційний стан дитини старшого дошкільного віку, особливо дитячі страхи, є універсальним явищем, пов'язаним не лише з особистістю дитини, але й з фізичною трансфор- мацією емоційної та когнітивної сфер. Однак на сьогодніш- ній день залишаються без відповіді такі питання: якою мірою на механізми емоційних реакцій впливають мінливі соціальні обставини, і якою мірою ці обставини впливають на перелік «позитивних» і «негативних» емоційних станів, які пережи- вають діти; соціокультурна обумовленість дитячих страхів та їхня роль у формуванні емоційних станів. Що таке соціальна обумовленість і яка роль дитячих страхів у формуванні емо- ційних с танів д итини? Я ку р оль в ідіграє д итячий с трах я к феномен саморегуляції дітей старшого дошкільного віку в соціальному просторі? Яку роль відіграє емоційний досвід дітей старшого дошкільного віку у розпізнаванні та описі емоцій, а також у розумінні емоцій, що їх викликали?uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectстарший дошкільний вікuk
dc.subjectемоційний станuk
dc.subjectуправління емоційним станомuk
dc.titleПсихологія емоційних станів та управління ними у дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.