Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20857
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ковиліна, Вероніка Геннадіївна | - |
dc.contributor.author | Kovylina, Veronika Gennadie | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-19T10:53:49Z | - |
dc.date.available | 2024-11-19T10:53:49Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Кавиліна Г. К. Психологія емоційних станів та управління ними у дітей старшого дошкільного віку / Г. К. Кавиліна // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 238-244 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20857 | - |
dc.description.abstract | Емоційний стан дитини старшого дошкільного віку, особливо дитячі страхи, є універсальним явищем, пов'язаним не лише з особистістю дитини, але й з фізичною трансфор- мацією емоційної та когнітивної сфер. Однак на сьогодніш- ній день залишаються без відповіді такі питання: якою мірою на механізми емоційних реакцій впливають мінливі соціальні обставини, і якою мірою ці обставини впливають на перелік «позитивних» і «негативних» емоційних станів, які пережи- вають діти; соціокультурна обумовленість дитячих страхів та їхня роль у формуванні емоційних станів. Що таке соціальна обумовленість і яка роль дитячих страхів у формуванні емо- ційних с танів д итини? Я ку р оль в ідіграє д итячий с трах я к феномен саморегуляції дітей старшого дошкільного віку в соціальному просторі? Яку роль відіграє емоційний досвід дітей старшого дошкільного віку у розпізнаванні та описі емоцій, а також у розумінні емоцій, що їх викликали? | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ТОВ «Лерадрук» | uk |
dc.subject | старший дошкільний вік | uk |
dc.subject | емоційний стан | uk |
dc.subject | управління емоційним станом | uk |
dc.title | Психологія емоційних станів та управління ними у дітей старшого дошкільного віку | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
36.pdf | 4.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.