Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТубичко, Юлія Олександрівна-
dc.contributor.authorTubychko, Yuliia Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2024-11-19T10:09:43Z-
dc.date.available2024-11-19T10:09:43Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТубичко Ю. О. Особливості пізнавальної активності в дітей з порушеннями мовлення / Ю. О. Тубичко // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 218-226uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20854-
dc.description.abstractВ Україні за останні 20 років були зроблені певні кроки щодо розвитку інклюзивної освіти, як важливого напряму для соціального розвитку суспільства та розвитку освітньої системи країни, проте існують значні перешкоди, що галь- мують процес розвитку інклюзії в нашій країні. До основних перешкод можна віднести: недостатнє фінансування, нестача спеціалізованих ресурсів і недостатня підготовка фахівців (педагогів, логопедів, соціальних і корекційних педагогів, практичних психологів та ін.).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectпсихолого-педагогічна готовністьuk
dc.subjectмайбутні фахівціuk
dc.titleПсихолого-педагогічна готовність майбутніх фахівців до роботи у закладах дошкільної освіти з інклюзивною формою роботиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.