Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20854
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТубичко, Юлія Олександрівна-
dc.contributor.authorTubychko, Yuliia Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2024-11-19T10:09:43Z-
dc.date.available2024-11-19T10:09:43Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТубичко Ю. О. Особливості пізнавальної активності в дітей з порушеннями мовлення / Ю. О. Тубичко // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 218-226uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20854-
dc.description.abstractВ Україні за останні 20 років були зроблені певні кроки щодо розвитку інклюзивної освіти, як важливого напряму для соціального розвитку суспільства та розвитку освітньої системи країни, проте існують значні перешкоди, що галь- мують процес розвитку інклюзії в нашій країні. До основних перешкод можна віднести: недостатнє фінансування, нестача спеціалізованих ресурсів і недостатня підготовка фахівців (педагогів, логопедів, соціальних і корекційних педагогів, практичних психологів та ін.).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectпсихолого-педагогічна готовністьuk
dc.subjectмайбутні фахівціuk
dc.titleПсихолого-педагогічна готовність майбутніх фахівців до роботи у закладах дошкільної освіти з інклюзивною формою роботиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33.pdf4.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.