Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20853
Назва: Особливості пізнавальної активності в дітей з порушеннями мовлення
Автори: Літовченко, Ольга Василівна
Litovchenko, Olga Vasylivna
Василенко, А. І.
Ключові слова: порушення мовлення
пізнавальна активність
освіта
Дата публікації: 2024
Видавництво: ТОВ «Лерадрук»
Бібліографічний опис: Літовченко О. В. Особливості пізнавальної активності в дітей з порушеннями мовлення / О. В. Літовченко, А. І. Василенко // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 210-217
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження визначається тим, що сучас- на статистика показує збільшення кількості дітей, що мають різні мовленнєві розлади, це вимагає ефективних підходів до їх корекції. Результати численних досліджень (О. Бєлова, О. Бистранівська, В. Бондарь, Л. Засєкіна, Н. Лопатинська, Л. Трофіменко та ін.) доводять, що мовленнєві проблеми не- гативно впливають на когнітивний розвиток, соціалізацію та емоційний стан дітей, що обумовлює необхідність комплекс- них підходів для подолання цих труднощів. Психологи і пси- холінгвісти, такі як Л. Бевз, А. Богуш, І. Вільш, Л. Долинсь- ка, О. Кононко, В. Маценко, І. Мартиненко, О. Скрипченко, В. Тищенко, С. Шустваль та ін., визначають, що пізнавальна активність є ключовою для успішного навчання та розвитку інтелектуальних здібностей дитини, охоплюючи такі проце- си, як увага, пам'ять і мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20853
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.