Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20853
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛітовченко, Ольга Василівна-
dc.contributor.authorLitovchenko, Olga Vasylivna-
dc.contributor.authorВасиленко, А. І.-
dc.date.accessioned2024-11-19T09:48:18Z-
dc.date.available2024-11-19T09:48:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛітовченко О. В. Особливості пізнавальної активності в дітей з порушеннями мовлення / О. В. Літовченко, А. І. Василенко // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 210-217uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20853-
dc.description.abstractАктуальність дослідження визначається тим, що сучас- на статистика показує збільшення кількості дітей, що мають різні мовленнєві розлади, це вимагає ефективних підходів до їх корекції. Результати численних досліджень (О. Бєлова, О. Бистранівська, В. Бондарь, Л. Засєкіна, Н. Лопатинська, Л. Трофіменко та ін.) доводять, що мовленнєві проблеми не- гативно впливають на когнітивний розвиток, соціалізацію та емоційний стан дітей, що обумовлює необхідність комплекс- них підходів для подолання цих труднощів. Психологи і пси- холінгвісти, такі як Л. Бевз, А. Богуш, І. Вільш, Л. Долинсь- ка, О. Кононко, В. Маценко, І. Мартиненко, О. Скрипченко, В. Тищенко, С. Шустваль та ін., визначають, що пізнавальна активність є ключовою для успішного навчання та розвитку інтелектуальних здібностей дитини, охоплюючи такі проце- си, як увага, пам'ять і мислення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectпорушення мовленняuk
dc.subjectпізнавальна активністьuk
dc.subjectосвітаuk
dc.titleОсобливості пізнавальної активності в дітей з порушеннями мовленняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.