Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20852
Назва: | Інклюзивна практика у системі до- шкільної освіти |
Автори: | Кузнецова, Т. М. |
Ключові слова: | дошкільна освіта інклюзивна практика інтегрованне навчаня |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ТОВ «Лерадрук» |
Бібліографічний опис: | Кузнецова Т. М. Особливості розвитку та інклюзивне навчання дітей з порушенням інтелекту / Т. М. Кузнецова // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 203-209 |
Короткий огляд (реферат): | До кінця ХХ ст. у США, Великобританії, Швеції та ін- ших к раїнах с віту п ровідною с тратегією в о світі д ітей з о б- меженими можливостями здоров'я стає їх інтегроване на- вчання, яке реалізується через створення корекційних класів у ліцеях та компенсуючих груп у закладах дошкільної освіти. Комплектування подібних класів та груп, як показує практи- ка, веде до виключення дітей даної категорії з повноцінного соціального життя навчальних закладів, створює проблеми у формуванні конструктивних комунікативних відносин дітей із ООП з їхніми однолітками та дорослими. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20852 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
31.pdf | 4.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.