Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20852
Title: Інклюзивна практика у системі до- шкільної освіти
Authors: Кузнецова, Т. М.
Keywords: дошкільна освіта
інклюзивна практика
інтегрованне навчаня
Issue Date: 2024
Publisher: ТОВ «Лерадрук»
Citation: Кузнецова Т. М. Особливості розвитку та інклюзивне навчання дітей з порушенням інтелекту / Т. М. Кузнецова // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 203-209
Abstract: До кінця ХХ ст. у США, Великобританії, Швеції та ін- ших к раїнах с віту п ровідною с тратегією в о світі д ітей з о б- меженими можливостями здоров'я стає їх інтегроване на- вчання, яке реалізується через створення корекційних класів у ліцеях та компенсуючих груп у закладах дошкільної освіти. Комплектування подібних класів та груп, як показує практи- ка, веде до виключення дітей даної категорії з повноцінного соціального життя навчальних закладів, створює проблеми у формуванні конструктивних комунікативних відносин дітей із ООП з їхніми однолітками та дорослими.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20852
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdf4.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.