Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20851
Title: Особливості розвитку та інклюзивне навчання дітей з порушенням інтелекту
Authors: Коргун, Лариса Миколаївна
Korhun, Larysa Mykolayivna
Keywords: інклюзивне навчання
інтелект
порошуння інтелекту
Issue Date: 2024
Publisher: ТОВ «Лерадрук»
Citation: Коргун Л. М. Особливості розвитку та інклюзивне навчання дітей з порушенням інтелекту / Л. М. Коргун // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 195-203
Abstract: У значної частини дітей з особливими освітніми потре- бами спостерігається стійке зниження пізнавальної діяльнос- ті дитини, яке виникає в наслідок органічної поразки ЦНС. У соціальній моделі відношення до даної категорії їх прийнято позначати як дітей з обмеженими психічними можливостями, дітей з ментальними проблемами, або як одну з категорій дітей з особливими освітніми потребами.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20851
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf4.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.