Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20851
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коргун, Лариса Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Korhun, Larysa Mykolayivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-19T09:14:22Z | - |
dc.date.available | 2024-11-19T09:14:22Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Коргун Л. М. Особливості розвитку та інклюзивне навчання дітей з порушенням інтелекту / Л. М. Коргун // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 195-203 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20851 | - |
dc.description.abstract | У значної частини дітей з особливими освітніми потре- бами спостерігається стійке зниження пізнавальної діяльнос- ті дитини, яке виникає в наслідок органічної поразки ЦНС. У соціальній моделі відношення до даної категорії їх прийнято позначати як дітей з обмеженими психічними можливостями, дітей з ментальними проблемами, або як одну з категорій дітей з особливими освітніми потребами. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ТОВ «Лерадрук» | uk |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk |
dc.subject | інтелект | uk |
dc.subject | порошуння інтелекту | uk |
dc.title | Особливості розвитку та інклюзивне навчання дітей з порушенням інтелекту | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
30.pdf | 4.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.