Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20851
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоргун, Лариса Миколаївна-
dc.contributor.authorKorhun, Larysa Mykolayivna-
dc.date.accessioned2024-11-19T09:14:22Z-
dc.date.available2024-11-19T09:14:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКоргун Л. М. Особливості розвитку та інклюзивне навчання дітей з порушенням інтелекту / Л. М. Коргун // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 195-203uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20851-
dc.description.abstractУ значної частини дітей з особливими освітніми потре- бами спостерігається стійке зниження пізнавальної діяльнос- ті дитини, яке виникає в наслідок органічної поразки ЦНС. У соціальній моделі відношення до даної категорії їх прийнято позначати як дітей з обмеженими психічними можливостями, дітей з ментальними проблемами, або як одну з категорій дітей з особливими освітніми потребами.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectінклюзивне навчанняuk
dc.subjectінтелектuk
dc.subjectпорошуння інтелектуuk
dc.titleОсобливості розвитку та інклюзивне навчання дітей з порушенням інтелектуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.