Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20847
Назва: | Лепбук – інноваційна технологія дошкільного навчання |
Автори: | Сторож, Вікторія Василівна Storozh, Victoriya |
Ключові слова: | Лепбук інноваційні технології дошкільна освіта дошкільне навчання |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ТОВ «Лерадрук» |
Бібліографічний опис: | Сторож В. В. Лепбук – інноваційна технологія дошкільного навчання / В. В. Сторож // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 160-168 |
Короткий огляд (реферат): | Модернізація освіти, пошук інноваційних технологій та форм роботи з дітьми, стали передумовою нових безперерв- них освітніх пошуків серед фахівців дошкільних закладів освіти. Дошкільне дитинство – це період, під час якого у ди- тини виникають перші уявлення про навколишній світ, його закономірності та взаємозв’язки. Отримані знання діти засто- совують на практиці, використовуючи їх у своїх іграх та при виконанні навчальних завдань. Любов до природи, дбайливе ставлення до результату праці людини, розуміння відносин між людьми – фундамент цього закладається саме у дошкі- льному віці. Сучасній дитині необхідно не так багато знати, як послідовно та доказово мислити, проявляти розумову до- питливість. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20847 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
26.pdf | 4.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.