Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20847
Назва: Лепбук – інноваційна технологія дошкільного навчання
Автори: Сторож, Вікторія Василівна
Storozh, Victoriya
Ключові слова: Лепбук
інноваційні технології
дошкільна освіта
дошкільне навчання
Дата публікації: 2024
Видавництво: ТОВ «Лерадрук»
Бібліографічний опис: Сторож В. В. Лепбук – інноваційна технологія дошкільного навчання / В. В. Сторож // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 160-168
Короткий огляд (реферат): Модернізація освіти, пошук інноваційних технологій та форм роботи з дітьми, стали передумовою нових безперерв- них освітніх пошуків серед фахівців дошкільних закладів освіти. Дошкільне дитинство – це період, під час якого у ди- тини виникають перші уявлення про навколишній світ, його закономірності та взаємозв’язки. Отримані знання діти засто- совують на практиці, використовуючи їх у своїх іграх та при виконанні навчальних завдань. Любов до природи, дбайливе ставлення до результату праці людини, розуміння відносин між людьми – фундамент цього закладається саме у дошкі- льному віці. Сучасній дитині необхідно не так багато знати, як послідовно та доказово мислити, проявляти розумову до- питливість.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20847
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.