Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20843
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНайда, Руслана Григорівна-
dc.contributor.authorNaida, Ruslanа Grygorivna-
dc.contributor.authorДимитрова, К. І.-
dc.date.accessioned2024-11-15T14:03:27Z-
dc.date.available2024-11-15T14:03:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНайда Р. Г. Впровадження педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського у сучасну дошкільну освіту: перспективи та виклики / Р. Г. Найда, К. І. Димитрова // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 155-160uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20843-
dc.description.abstractСучасне реформування дошкільної освіти в Україні ви- магає впровадження нових підходів до навчання та вихован- ня дітей. Основним завданням цього процесу є адаптація пе- дагогічної спадщини Василя Олександровича Сухомлинсько- го у практику закладів дошкільної освіти, що сприятиме під- вищенню ефективності освітнього процесу. Гуманістичні підходи, запропоновані В. Сухомлинським, орієнтуються на розвиток моральних та духовних цінностей дітей, що має важливе значення для формування гармонійної особистості.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectСухомлинськийuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectперспективи та викликиuk
dc.titleВпровадження педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського у сучасну дошкільну освіту: перспективи та викликиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.