Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20835
Назва: Ігрова технологія як сучасний засіб розумового виховання дошкільників
Автори: Булгакова, Олена Юріївна
Bulgacova, Olena Yuriivna
Алексеенко, В. В.
Ключові слова: дошкільна освіта
дошкільний вік
розумове виховання
ігрова технологія
Дата публікації: 2024
Видавництво: ТОВ «Лерадрук»
Бібліографічний опис: Булгакова О. Ю. Ігрова технологія як сучасний засіб розумового виховання дошкільників / О. Ю. Булгакова, В. В. Алексеенко // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 111-115
Короткий огляд (реферат): Розвиток дітей у період дошкільного віку визначає їхні майбутні інтелектуальні, соціальні та емоційні компетенції, що робить цей етап критично важливим для формування особистості. Дошкільна освіта зосереджена на стимулюванні різних видів мислення, включаючи логічне, аналітичне та креативне, які є базою для подальшого навчання. В умовах сучасного суспільства особливо важливим є використання новітніх методик, серед яких ігрові технології є одним з най- більш ефективних інструментів. Ігрова діяльність забезпечує активну участь дитини у навчальному процесі, дозволяючи навчатися в природний для неї спосіб. Це сприяє не лише розвитку інтелектуальних здібностей, але й формуванню со- ціальних навичок, емоційної стійкості та адаптації до навча- льного середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20835
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.